1
Pe locul 1 se claseaza – Ferrari 250 GTO din 1962. GTO – Sfantul Graal pentru fanii Ferrari. In total au fost produse doar 39 de masini, fiind unul dintre cele mai rare Ferrari. El are un pedigree impecabil la curse, a castigat de trei ori consecutiv Campionatul Mondial FIA in categoria GT3.

2
Pe locul 2 – Ferrari 250 GT Lusso din 1964. Lusso – un etalon de lux si prima berlina, caroseria careia a fost proiectata de la zero. O capota alungita si o serie de elemente cromate mici dau rafinament masinii. Steve McQueen a reusit sa vanda Lusso la licitatie cu 2,3 milioane de dolari.

3
Locul 3 – Ferrari 365 GTS Daytona din 1970. Designul Daytona usor ascutit, dar elegant, arata excelent in versiunea coupe. Aceasta masina – prima incercare de a aplica la Ferrari un stil ultramodern. Dar, in anul 1980, modelului GTS a devenit extrem de popular. Aceste masini au fost foarte mult solicitate, dar foarte rare. S-a ajuns si la faptul ca americanii modificau Daytona, transformandu-le in Spyders.

4
Locul 4 – Dino 246 GTS din 1971. Tehnic, Dino nu este Ferrari. A fost numit in cinstea fiului decedat Enzo Ferrari. Autoturismul a fost proiectat pentru vanzarea de serie in colaborare cu Fiat. Acesta este primul Ferrari alimentat de un motor V6, in loc de traditionalul V12. Stilul elegant, echilibrat si sexy Dino a influentat toate modelele ulterioare de la Ferrari.

5
Pe locul 5 – Ferrari 275 GTB/4 Berlinetta din 1967. GTB/4 a fost o incercare de a transforma masina sport intr-o masina de sosea. Actrita Faye Dunaway a mers anume cu aceast automobil in versiunea decapotabila in filmul „The Thomas Crown Affair”, numindu-l „unul dintre obiectele rosii italiene.” O capota alungita, farurile sub sticla, crapaturile de ventilare de pe aripi ofera masinii un aspect sportiv. Completeaza designul micile oglinzi cromate, barele mici de protectie si jante elegante Borrani.

 6
Pe locul 6 – Ferrari 250 TR din 1957. Unul dintre arbitrii principali de stil, designerul Ralph Lauren are in posesie 250 TR si il numeste una dintre bijuteriile colectiei sale legendare de automobile. Acesta este, de asemenea, una dintre cele mai scumpe masini sport Ferrari, in anul 1957 a stabilit un pret record mondial la licitatie – 16.4 milioane de dolari.

7
Pe locul 7 – Ferrari F12 Berlinetta din 2012. Desigur, este dificil sa judecam o masina, fara sa o vedem in realitate. Dar fotografiile noului F12 arata foarte receptiv. Silueta alungita aminteste de Daytona, in timp ce pentru aripile musculoase trebuie sa multumim Dino si 250 TR.

8
Pe locul 8 – Ferrari 288 GTO din 1984. In ciuda faptului, ca astfel de automobile au fost lansate doar 272 de exemplare, aspectul lor pare surprinzator de familiar. Forma masinii este imprumutata de la modelul 308 GTB. Necatand la radacinile sale, modelul GTO are un design sobru, spre deosebire de majoritatea de Ferrari din mijlocul anilor 1980-ci.

9
Locul 9 – Ferrari 458 din 2009. In masina se imbina perfect stilul clasic si designul radical nou al siluetei caroseriei. La acest Ferrari se asorteaza bine farurile cu LED-uri, capacul transparent al motorului si trei tevi de esapament.

10
Locul 10 – Ferrari 599 GTO din 2006. Publicitatea la aceasta masina in anul 2006, ca cea mai frumoasa masina din intreaga istorie a productiei Ferrari. Forma masinii a ramas atractiva, iar partile proeminente ale caroseriei nu au adaugat masinii sportive nici varsta, nici senzatie de greutate.

Articolul se bazeaza pe materiale din revista Forbes.

close

Oh hi there 👋
It’s nice to meet you.

Sign up to receive awesome content in your inbox, every month.

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Write A Comment

Pin It